בררררר

"גרשוני מבקש לעסוק בנושאים שונים ("הגיגים ומחשבות על כל מיני נושאים" בלשונו), אך בפועל מדובר בבלוג עם גוון פוליטי מובהק, הנותן ביטוי לקול הדתי – ימני" (ירין כץ, אונלייף)

יום חמישי, 27 בינואר 2011

כך הוכרזתי כסמולני

היום פורסמה כתבה שלי על מלחמתה של קבוצה ימנית בשם "לוחמי ציון" בשמאלנות של ערכים מסוימים בוויקיפדיה. הכתבה התמקדה בשאלה של הבנה נכונה או שגויה של מערכת קבלת ההחלטות בוויקיפדיה, ובשאלה האם אכן קבוצה שתבין את הדברים כמו שצריך, תוכל להשפיע מבפנים בצורה מכרעת.

מי שמכירני יודע שאני רחוק מלהיות שמאלן. אבל בכתבה נקטתי טון אובייקטיבי עם נטייה לסרקזם קל, והצבעתי על השגיאות שבהתנהלות הקבוצה הנ"ל. ציבור הטוקבקיסטים מיהר להכריז עליי כסמולן, ולא בפעם הראשונה.

הנה מקצת התגובות לכתבה:

6. טוב שכותב המאמר אינו מוטה..

14. אם תביטו טוב טוב בדירה של הלל גרשוני, תשימו לב שהתמונה



(27.01.11)
לא כוללת, שומו שמיים, את הסלון!

מזה לעשות עניין?? יאללה, הלל, זרום עם זה, אז לקחו לך את הסלון, קח את זה באיזי.

עוד מזוייף שקופץ רק ברגע שנוגעים ברכוש הפרטי שלו.

19. הבעיה היא למה זה מפריע



(27.01.11)
לווינט שקבוצות ימניות מנסות להשפיע על וויקיפדיה, ולא למה וויקיפדיה מציגה מידע מבוסס-סמאלני שקרי.

27. האם YNET מוטה? מה "קיצוני"? או שזו מילת הסתה שאתם
גל
(27.01.11)
שותלים אוטומטית כלפי כל מי שלא מיישר קו עם האנטי-ציונים?
וכן על זה הדרך.
אז איך זה שאדם כמוני, חובב ארץ ישראל השלמה, מתנחל בהווה ומגורש מגוש קטיף בעבר, הופך להיות סמולן? די ברור: אני הרי אינני אני, אלא כתב של ynet. הנ"ל הוא אתר המזוהה (בצדק, בעיניי) עם עמדות מרכז-שמאל, ורבות מכתבותיו סובלות מהטיה כזו, גם בעיניי. וממילא מה יותר פשוט מאשר להחיל את העמדה המוקדמת שלך על הכתבה החדשה? הרי מהכתבה לא עולה הזדהות של ממש עם עמדות הימין (הגם שאין הזדהות עם עמדות השמאל). לכן המסקנה היא פשוטה: ynet שמאלני, הלל גרשוני שמאלני גם הוא.

שיעור קטן לכולנו בהנחות יסוד ומימושן לגבי התשקורת הסמולנית, ובעצם במימוש האוטומטי של הנחות יסוד בכלל. מה שמזכיר לי משהו שפרסמתי לא מזמן אצל עידו קינן: מה מוכיחים מסמכי המשא ומתן הפלסטינים? ולהקורא יונעם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה