בררררר

"גרשוני מבקש לעסוק בנושאים שונים ("הגיגים ומחשבות על כל מיני נושאים" בלשונו), אך בפועל מדובר בבלוג עם גוון פוליטי מובהק, הנותן ביטוי לקול הדתי – ימני" (ירין כץ, אונלייף)

יום שישי, 12 בדצמבר 2014

ציפי, או: המשא ומתן לאיחוד המאוחד



ציפי, או: המשא ומתן לאיחוד המאוחד
מילים: הלל גרשוני
שתיקה: בוז'י
========================

ציפי - אני אוהב את השמים
ציפי - אני אוהב את העולם
ציפי - אני אוהב את תנועותייך
את פרישוֹתייך, את מצעך שנעלם

אל תדבר בקול דרמטי
סליחה - בקול צפצפני
אני מאבאל'ה שמעתי
למפא"יניק אל תהיי כינור שני

לא לא, אני איני מפא"יניק
ולא מדבר בלי סיבה
אני בכלל כזה שתקני
זה הרגל שלי מעמותות ברק

ציפי - אל תסלסל לי בוזי'אדה
ציפי - הכל אמרנו כבר אתמול
ציפי - תשוב אל שלי, אל זהבה
הלא ידעת שהיא רוצה אותך בשמאל

תבכה זהבה תתייפח
איתך הכל נראה בהיר
אנחנו פה בלב שמח
את רואה, הנה כמעט חיברתי שיר

לא, לא נחוץ לי גבר לירי
תפסיק לשיר לי לה לה לה
אינך נותן לי כופתאות
ולא מציע לי תפקיד בממשלה

ציפי - אתן לך מה שתבקשיני
ציפי - אתן משרד ועוד אחד
ציפי - תהיי בפרונט של הקמפיינים
אפריז בח"כים, מה עוד תרצי תגידי מה

אני רוצה כיסא וכסף
אני רוצה ממך מילה -
דבר אחד אני כוספת:
להיות מחר כבר ראש הממשלה

את עוד תהיי לראש ממשלת
אל תדאגי, זה מסודר
את אחריי תהיי מושלת
רק תבואי, 'בקשה, תבואי כבר

ציפי - כן, תדבר אליי רוטציה
ציפי - הן זה עושה לי כה נעים
ציפי - ממילא אין לי פה עוד אופציה
בקואליציה, בוא ונחתום על הסכמים

אז מה אם אין סיכוי בשקל
אפילו יחד להרים
מין קואליציה מתוסבכת,
- לפחות נהיה בכל העיתונים

ציפי - הן הסקרים הם כה דרמטים
ציפי - נקרע ת'עיר אני ואת
ציפי - אנו כאלה כריזמטים
נגרוף מנדטים, ננהיג את העולם (כמעט)

ציפי - ומה אם שוב ישלוט פה ביבי
ציפי - האם אותי אז תעזבי?
ציפי - ואת זהבה ואת טיבי
אנ'לא נאיבי, בבקשה אל תְּכַזבי

די בוז'י אל תהיה בלטה
קושיה כזו אל תעלה
עכשיו ישם מה שלמדת
ואת פיך כוס של מים תמלא

ציפי - ממ ממ מממ
ציפי - מממ ממ ממ
ציפי - ממ ממ ממ מממ
מממממ, ממ ממ ממ ממ!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה