בררררר

"גרשוני מבקש לעסוק בנושאים שונים ("הגיגים ומחשבות על כל מיני נושאים" בלשונו), אך בפועל מדובר בבלוג עם גוון פוליטי מובהק, הנותן ביטוי לקול הדתי – ימני" (ירין כץ, אונלייף)

יום שני, 29 באוגוסט 2011

כנס באוניברסיטת חיפה על "תורת המלך"

עדכון: לפי התקשורת העוינת, הכנס בוטל. רשמית בגלל השתתפותו של הרב שפירא, אבל בטח זה כדי למנוע ממני לדבר. וזה עוד לפני שהספקתי לבטל את השתתפותי במחאה! לא יפה.

ביום שני בשבוע הבא יתקיים כנס באוניברסיטת חיפה בנושא "תורת המלך". למרבה ההפתעה הוזמנתי לדבר שם (בעקבות הפוסט שלי בנושא, הנצפה ביותר מבין שאר הפוסטים שלי, בהפרש ניכר), אל מול שני בלוגרים מהשמאל-קיצון (מי יותר ומי פחות), תומר פרסיקו ושלום בוגוסלבסקי. כמו כן יהיה שם בעל המחבר בעצמו, הרב יצחק שפירא, וגם מחבר קונטרס הנגד, אריאל פינקלשטיין. לא נמסר אם לאירוע יוזמן גוי על מנת לבדוק עליו את התאוריות השונות, אך מכיון שמדובר באוניברסיטת חיפה, כמעט מן הנמנע שלא תהיה בדיקה פרקטית מן הסוג הזה.

בכל אופן, אם אתם בחיפה בשבוע הבא, ו' באלול הוא החמישי בחודש ספטמבער למניינם ימ"ש, ובא לכם להגיד לי שלום, אתם מוזמנים.

כמו כן, אם יש לכם רעיונות לדברים שכדאי לי להתייחס אליהם מעבר למה שכתבתי בפוסט, אתם מוזמנים לכתוב לי בתגובות או במייל או בפייסבוק או משהו.

הנה תוכן הכנס. קצת גולש מהשוליים אבל זה מה יש בינתיים. תתמודדו בגבורה, אני יודע שאתם מסוגלים לזה.

נ"ב, הכנס יצולם וישודר בערוץ האקדמי של אוניברסיטת חיפה.
נב"ב, מהתוכנייה כאן נשמטה השורה האחרונה: "אריאל פינקלשטיין: 'דרך המלך'". הנה קישור לתוכנייה.

אירעה שגיאה בגאדג'ט זה